15 Mayıs 2012 Salı

aşırı fanatik erkekler..

stadyum dışında tuttuğu takımın forması, havlusu, anahtarlığı, şapkası, herhangi bir aksesuarı taşıyan erkekleri çok itici buluyorum..
herşeyin bir yeri var..
eğer stadyumda ya da evde ya da restoranda ya da şampiyonluk kutlaması gibi futbolla ilişkili bir oluşumda değilseniz o formanın asla yeri yok beyler!!

hele ki plaja takımının havlusuyla gelen erkekler.. öğğkk!!
baya kötü..

buradaki amacım sizi futboldan soğutmak asla değil..
aksine futbol seven erkekleri pek severim, hatta halı saha grubu da varsa en makbulu..
zira ilkokul dönemim boyunca coğrafya atlasımın arka kapağında beşiktaş'ın teknik ve yedek olmak üzere tüm kadrosu yazılı biri olarak futboldan soğumanızı hiç istemem..
ama önemli olan ölçülü olmak tabi.. herşeyin yerini, zamanını doğru kestirebilmek vs..

nasıl ki sivil hayatınızda krampon giymiosanız, forma da giymeyin.. o mantık..
umarım bu örnekler sizde bazı ışıklar yakmıştır..

yaza henüz girdiğimiz şu ılıman günlerde birkaç erkek arkadaşımızı kurtarabilirsek ne mutlu bize..
bu hataya düşmeyelim, düşenleri uyaralım..

allahtan nişantaşı'nda yaşıyorum, heryer zengin ve asil kaynıyor da bu sefil görüntüye çok maruz kalmıyorum..
belki etrafımda polo forması giyen erkekler olabilir, ama ben de onları ralph lauren sanıyorum zaten..
çok tatlılar..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder