28 Mayıs 2012 Pazartesi

ne diyim ki..

günlerdir, hatta haftalardır üzerimde bi bişi yazamama hali, söylicek bi lafım olmaması hali falan..
hayret bana..
normalde her zaman söylicek lafım, çemkirecek bir yerim varken haftalardır bu halim hoş diil söyliyim sinirleniyorum..
halbuse hayatım da boş diil, deli gibi geziyorum, bodrum senin-nişantaşı benim eve girmiyorum ama yazıcak bişi yok..
ha bi tek cuma akşam casita'daki manyak var..
onu anlatiyim bari:
eltim E.B. ile Cuma akşamı halkla kucaklaşmak için, biraz da Anadolu insanının samimiyetini hissetmek için Casita'ya gittik -  mantı istersem Casita'ya giderim, öyle fakir gibi Emine Ana falan gibi yöresel yerlere asla gitmem, Anadolu insanı dediysem de o kadar diil.. benim için en doğu nokta Bodrum'da biter..
herneyse..
yemek bitti, ben makyajımı tazelemek için tuvalete gittim..
her mekanda olduğu gibi burada ortak kullanımda bir tane hilton lavabo, büyük bir ayna var ve bir de tuvalet kabini var..
tuvalete bi kadın girdi ve beni görünce şarkı söylemeye başladı..
önemli detay: içeri girdiğinde şarkı falan söylemiodu..
neyse ben de "karı manyak" diye düşündüm ama çok da üstünde durmadım..
-karı lafına kıl olanları da hiç anlamam, yeri geldiğinde çok komik bi laf bence-
ama asıl altın vuruş hemen arkasından geldi:
kadın kabinin kapısını açtı ve klozete (bebek sevme ses tonuyla) "AY SENİN TUVALET KAĞIDIN MI BİTTİ" dedi!!!!
ya ben deliriyorum, ya insanlık..
tam emin diilim..
allahım sen beni koru lütfen, teşekkürler, amin..

bi de bu sabah bizim kurumsal her türlü ihtiyacımızı (kalem dahil) girip onaylanmasını beklediğimiz sistemden "delegasyon talebiniz onaylandı" olarak gelen maili "depresyon talebiniz onaylandı" olarak okudum ve hiç şaşırmadım..
hatta "oley be, demek bugün gönlümce camdan dışarı bakabilirim, dalıp dalıp gidebilirim, oh bi de shumi'm de yanımda olsa benden iyisi yok" diye 2 saniye düşündüm ve sonra yanlış okuduğumu anladım..
ama hakaten böyle depresyondayken falan depresyon talebi yapsak keşke, çok iyi olurmuş..
hatta bir yerde de o gün depresyonda olanların listesi olsa ve o gün onlara kimse bulaşmasa falan..
amaaaan benimki de hayal işte?!?!

sabah yediğim sıcak-fırından yeni çıkmış boyoz bile keyfimi yerine getirmedi.. şimdi toblerone'la kesişiyoruz..
sanırım benden hoşlanıo, az önce de bacaklarıma bakaren yakaladım tobi'yi..

neyse ben hunimi takıp biraz dışarda dolaniyim..

kib, öpt, baaaayy
?!?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder