3 Ağustos 2012 Cuma

helloooo get a room!!!!

son günlerde spor salonunda benim mi farkındalığım arttı, yoksa gerçekten erkekler deli gibi birbirini kesmeye mi başladı anlamıyorum..
yani kestiğinden eminim de hep mi kesiodu, yeni mi başladılar orasını anlamıyorum, yoksa hayatta herşeyi çok iyi anlıyorum, cin parçası gibiyim..
neyse yani öyle böyle kesmiolar, birbirlerini gözleriyle soyup soyup giydiriolar..
ben orda bir dişilik sembolü gibi aletten alete zıplarken dönüp bakmiolar, kendi iğrenç kıllı vücudlarını süzüyolar..
asla gay'lere karşı olmadım ama bi rahat durun yaa!! böyle de abartılmaz ki!!
en amerikan aksanımla onlara "hellooooo get a room" demek istiyorum..
yabancıların bu lafını da çok seviyorum, ama hiç gerçek anlamda kullanma fırsatım olmadı, keşke olsa..
iki öpüşen insan görseler hemen "get a room"
sanki bütün öpüşmeleriniz yatakta bitio.. paçoz şeyler..
neyse yani madurum, konsantre olamıyorum, çünkü "bunlar burda böyle kesişiosa giyinme (soyunma da diyebiliriz) odasında neler yapiodur" diye düşünmekten kendimi alamıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder