13 Ağustos 2012 Pazartesi

save the last dance?!?!

uzun zamandır düzenli sayılabilecek bir frekansta spora gidiorum..
ama hiç sosyalleşmiorum, derslere pek girmiorum-saatlerine uyduramiorum kendimi-anca yaldır yaldır koşuyorum, 2 saat kardio yapiorum falan..
bu hafta badim Aslı'yla birlikte dedik ki "bu böyle olmaz, derslere girelim, daha faal bir spor olayı yaratalım"..
ve hemen sanatçı, elastik ve estetik mizacımıza en uygunu olan "everybody dance" derslerine katılmaya karar verdik..
dersin zamanlaması da o kadar iyi ki; haftada 1 gün ve o da Pazartesi günleri 18.30'da..
dersin konusu da R&B ve Hip-Hop!!!!

oohh mis!! tüm pazartesi, günün geçmesi için hem bir motivasyon olucak hem de akşama da pazartesi stresini atıcaz..
tabi şimdi ders programından okuduk; "Ozan hocayla R&B ve Hip-Hop" diye görünce tamam dedim resmen Save The Last Dance'e bağlarım burdan alır yürürüm, sonra gelsin hayaller, gitsin fantaziler..
ve gerçekler:
canım hocam o kadar gay ki ancak bu kadar gay olabilir?!
ve de demet akalın'ın kareografı?!
yaşadığım üstüste şoklardan sonra kendime geldiğimde 3.şarkıda falandım..
(3.şarkıya kadar da demet akalın'la dansedioduk)
ama sonra o kadar utandım ki!! zira canım örtmenim o kadar güzel dansedio ve bize karşı o kadar sabırlı ki bütün moral bozukluğumu bir kenara bıraktım ve J.Lo'dan Rihanna'ya, Beyonce'den Spice Girls'e savurdum kendimi ve dersin sonunda da ilk ders için oldukça iyi olduğuma dair bir yıldızlı pekiyi bile aldım..

artık bundan böyle de buraların kötü çocuğu benim..
akşamları harlem'den çocuklarla buluşup çöp tenekelerinde ateş yakıp dansedicez..
bu serseri ve asi halim hoşuma da gitti açıkçası..
ve bence şapkaları yan takıp, shaq şortu giymediğim sürece de sorun yok..

şimdi bu hafta boyunca hareketlerimize çalışıp önümüzdeki derse hazırlanıcam, rahatsız edilmek istemiyorum..
içeri girmek için sebastian'dan izin alıp, kapıyı da çalarsanız sevinirim..
bir sonraki büyük adımım ise Yetenek Sizsiniz Türkiye'nin Köln'deki seçmelerine katılmak olucak..

ameeeet das kağamel?!
aberscheitznicht amet!!

almancı doğmadım ama sonradan zorlasam olur muyum acaba??

aufvidaziiiin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder