7 Ekim 2012 Pazar

meraba pazar..

çok elit bir pazardı.
ne denli bunalımda olacağımı önceden öngördüğümden sabah gözümü açar açmaz kendimi, kahvemi ve ekim gq'mu kapıp nişantaşı'nın sentrıl parkı olan maçka parkına gittim.
her zamanki gibi köpeğini getiren tatlı nişantaşı halkı ve biraz da kapıcı vardı ama ben tabiki kapıcılara hiç bakmadım, görmezden geldim.
sarı peştemalimi yere serip, kulağımda da the antlers dinleyerek bi 5 saat falan yattım sanırım.
arada bi uyudum uyandım.

bu arada son zamanlarda inanılmaz uyuyorum. yani yere paralel olmiyim yarabbim, anında uyuyorum.. konuyla ilgili yakın bir badim yakında beni kesicek uyurken heralde, zira haftalardır dvd diye yola çıkmamızdan takriben 2 dk sonra ben uyumuş oluyorum..hatta ona uyku denmez, baya bayılıyorum..
yeni sloganım: UYUMUŞUM BEN :/

heyneyse..
bugün uyumadığım anlarda da etrafı kestim durdum.
azcık da ergen olduğum için bütün gün instagram'ın tüm nimetlerinden faydalandım.
varan 1:
parkta saatlerce beyzbol oynayan bir çift vardı!!
ya ben yürüye yürüye sentrıl parka gittim ya da onlar yürüye yürüye istanbul'a geldi.
koşarak yanlarına gidip onları omuzlarından sarsmak suretiyle "helloooo this is turkey, kebab and belly dancing" diye haykırmak istedim.
bildiğin 2012'nin nişantaşı'sında gözlerimizin önünde beyzbol oynadılar.
şok şok şok!!
ben bu zorlama amerikalılaşmadan pek hoşlanmıyorum sanırım..
istersen sabaha kadar beyzbol oyna, türksün bebeğim, bu gerçeği değiştiremezsin..

varan 2:
hemen yanıma çok da tatlı olmayan hippie bir çift geldi..
en azından ilk görüntü öyleydi..
ama sonra bi anda çantalarından ekmek çıkarıp üstüne peynir ve salam sürerken gözümdeki hippie'likleri ciddi zedelendi; derken de ayakkabılarını çıkarıp çimlerde çorapla yürüyünce imajları sıfırın altına indi.
ve ilk geldiklerinde kafamda yarattıkları patty ve robert imajı bir anda safiye ve faik'e dönüştü.
tanrı saklasın.
baya kötü bir düşüş.
allah düşmanımıza vermesin, tenks, amin.

tabi tüm gün çimlerde yuvarlandıktan sonra o gazla spora falan da gitmedim, spor eşyalarımı kolumun altına aldım tıngır mıngır eve geri döndüm..

yine de seni hiç sevmiyorum pazar!!
hele pazartesi, senden baya nefret ediyorum..
dünyanın bir yerinde pazartesilerin olmadığı bir ülke varsa oraya taşınmak istiyorum ben..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder