3 Ekim 2012 Çarşamba

sshh dansedelim mi??

çok iyi danseden biriymiş gibi çok sevdiğim salınımlı şarkılarda dansa kalkasım gelio, keşke biri dansa kaldırsa falan diye iç geçiriyorum -  ki normalde slow dans diyince aklıma hep 80'lerin sünnet düğünleri gelir - ki zaten ben de slow danstan hiç hazetmem - ki zaten dans da edemem - ki sanırım bende ritm bozukluğu var.. hareketli şarkılarda nispeten karambole gidiyor da slow'da hiç şansım yok..
aşağıdaki şarkıyı tüm ninja kaplumbağalara armağan ediyorum, en çok da splinter'a..
hmmmm evet küçükken splinter'dan hoşlaniodum biraz, ne var!!

Bu aralar en çok da bu şarkıda dansa kalkasım var..
iyiki annie gibi sesim yok, bütün gün susmazdım, sesim kısılana, ses tellerim aşınana kadar bağrırdım..
ama işte aramızdaki fark da bu sanırım, o bağarmio?!?!
anlamadım da neden bağarmadığını, sesi de müsait halbuki.. deli mi ne?!?!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder