29 Eylül 2011 Perşembe

whats wrong with fatmagül?

öncelikle açık ve net söyliyim ki evet fatmagül izliyorum.
nee fatmagül müüaa demeyin sakın, perşembe akşamları tüm haftanın yorgunluğuyla koltuğa yayılıp mala bağlamak istiyorum, o sırada da fatmagül var izliyorum..
ayrıca biriniz de çıkın da o zaman perşembeleri gezdirin beni, o zaman söz izlemem..

neyse konuya geliyim..

bu fatmagül'ün eski nişanlısı matthew mcconaughey hani köylüydü??
herif bütün dizideki kadınları sıraya dizdi, kadınlar bu heriften vazgeçemio??
süper modern
inanılmaz bir diksiyon....
hangi köydensin sen matthew??

fatmagül'e gelelim..
madem yelkenleri suya indiricektin, niye tripten tribe koştun??
yok esmer çocuğa sokulmamalar, vermemeler, elletmemeler..
ama herif hapse girdi, hemen bir hallenmeler, titremeler falan
herif çıkınca bu fatmagül yine vermicekse hiç izlemeyelim artık, ay yapım sana sesleniyorum!!

neyse oldum olası zaten fakirli, köylü dizilerden hoşlanmam..
alternatifim olmadığı için buna da başladım.
ama aynı saatte başka kanalda yine aşk-ı memnu olsa yine onu izlerdim.. orada 2 çanta, 3 elbise görüyoduk vizyonumuz açılıyodu..

neyse..

sevgili ay yapım, yine bir zenginli, veliahtlı falan dizi yapsan da izlesek..
ama nolur kuzey-güney deme.. dizide herkesin zengin olduğu bir ortam istiyorum, hadi müştemilat falan onlar olsun OK ama başrolde istemiyorum..

gerekenin yapılmasını arz ederim..

2 yorum:

  1. kuzey-güney hakkındaki yorumunu çeşitli kuzey biseps, triseps screenshot'ları eşliğinde bir rakı masası platformunda tekrar tartışmak isterim.
    seni bu yaptığın hatadan döndürmek bir arkadaşın olarak benim boynumun borcu.

    YanıtlaSil
  2. yönlendirmelerine her zaman açığım :))

    YanıtlaSil