1 Ekim 2011 Cumartesi

şeycim..

hepimizin hayatında çok sık olan bir şeyden bahsedeceğim, çağımızın vebası: ŞEYCİM
ben yeni tanıştığım insanların isimlerini hiçççç hatırlamıyorum
çok deniyorum
ismini söylerken acaip dikkatli dinliyorum ama yok gecenin sonunda adı neydi dediklerinde eöeöeöe bilmiyorum!!
baya siliyorum
yani düşünüyorum yeni tanıştığım adam ya da kadınla çok mu eğlendim böyle beni aldı bulutların üstüne götürdü de onun için mi sohbetin başını siliyorum diye ama yoooo öyle bişi de yok
yani götürse hatırlardım heralde?!?!
ya da bunu da hatırlamıcak kadar uçuruyo mu acaba beni?!?!
woohoo :))
neyse gecenin sonuna gelindiğinde ya da ertesi gün karşılaşıldığında ise o talihsiz hitap geliyor tabiki ıııııı şeycim!!
yani insana seslenemiyosun, meraba diyemiyosun bombok bir durum..
ve en kötüsü de onlar beni hep hatırlıyo sanki çok kolay bir ismim varmış gibi
(gerçi her zaman onlar beni tanır, ben onları tanımam?!?!  tatil başıma vurmuş evet)
ben bu konuda çok düşündüm ama en doğru yolun dürüstlük olduğuna karar verdim.
yaa çok özür dilerim ama ismin neydi, ben bir sürü insanla aynı anda tanışında iyice karıştım demek en iyi yöntem, bu akşam da yaklaşık 10 kişiye bunu söylicem ben mesela ehuehueheu :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder