23 Ekim 2011 Pazar

yaşasın küresel ısınma..

kış mevsimi gerçekten beni çok mutsuz ediyor.
her zaman ne kadar sıcak, o kadar iyi mottosuyla hareket eden bir homo sapiens olarak bu havalarda üst düzeyde üşüyorum..
bu havalar yüzünden hayatım boyunca ekim-mayıs arasında burnumun ve parmaklarımın uçlarını hissetmiyorum. 6 ay burunlu, 6 ay burunsuz yaşamak da takdir edersiniz ki sıkıntılı bir durum..
bir de bu kışın doğan insanların "ben kış bebeğim, kışı çok severim" lafının da hastasıyım..
o ne yaa??
ben de kara kışta doğdum ama tiksiniyorum.
sürekli üşümenin, sürekli griple karşı karşıya olmanın, her yağmurda paçaların piç olmasının nesi güzel??

bu kışı daha az üşüyerek geçirmenin yollarını ararken sıcak su torbasından sonra hayatımın 2.kış ürününü buldum.. 
üste giyilen, kolları, cepleri olan polar battaniye..
çünkü böyle kanepeye yatarsın, battaniyenin altı tam hayatta kalmak için makul bir seviyeye gelir ve telefon çalar ya.. o telefonu açmak demek tüm düzeneğin bir anda alt üst olması ve yeniden üşümek demektir ya..
işte öyle bişeeeeeyyyy.... 
erol evgin'in kel olduğunu ilk öğrendiğimde de amma üzülmüştüm off..

konsantrasyon sorunu yaşıyorum galiba?!?!

neyse..
beni işte ve evde görenler bilir, battaniyesiz su almaya gitmem..ama bu çok acaip oldu, üstümde rahat rahat geziyorum, gerçi birazcık he-man'deki orko'ya benziyorum ama bir yandan da bu halimi çekici buluyorum ?!?!

henüz çok uzun demonstrasyon şansım olmadı ama şimdilik kanepeden hiç kalkmadan heryerim uyuşana kadar 3 saat yatabiliyorum.. bir de bunların konuşanı, koşup kapı açanı falan da olsa tadından yenmez.. 
onu da araştırıyorum, bulucam..
tabi bu ürünü de herşeyi olduğu gibi yine en geç ben öğrendim sanırım.. shmuggle nedir diye web'de bakınırken facebook sayfasında bu fotoğrafı buldum..
ben bu fotoğrafı henüz sınıflandıramadım.. 
buradaki kompozisyon nedir onu da anlamadım..
ama semra özal'ın üstünde resmen shmuggle var.
bazen (22 saniye önce) düşünüyorum da semra özal'la ne ksdar çok ortak yönümüz var..

neyse..
eğer kış mevsimi için bir de polar burunluk yapılırsa işte o gün kış geldi diye mızmızlanmayı keserim..
shmuggle sesimi duyar belki :)

yaşasın küresel ısınma..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder