14 Ekim 2011 Cuma

best friends in love?!?!

son 2 senedir hollywood'un acayip tuttuğu bir konu bu..
ben olsam macaulay culkin'li "kız arkadaşım" serisini yeniden ısıtıp sunardım, bunca yıl sonra bunlar napmış falan gösterirdim.
neyse ne diodum?
evet bu çok tutan bir konu son zamanlarda
bkz: no strings attached, friends with benefits ve bu akşam izleyeceğim one day!
ve evet farkettim ki acı bir şekilde ben hepsini izlemişim!!
içten içe sevio muyum acaba bu konuyu?!?!

neyse..
bu yükselen trend ve de filmlerin etkisiyle kaç ergen en yakın arkadaşına hallendi çok merak ediyorum gerçekten..
buradan ergenlere sesleniyorum:
yemeyin bunları!!
film hilesi bunlar.
kabul edin ki hiç birimizin en yakın arkadaşı ashton kutcher ya da jim sturgess ya da natalie portman değil.. ama tabi öyleyse ve siz bugüne kadar kanka olduysanız da bu durum tamamen sizin salaklığınız..

bu arada ergen demişken aklıma yine castin bibır geldi, hep böyle oluyo.. neyse..
dikkatim çok dağıldı..

bu sefer de yazımı bir son olmadan bitiricem, festival kafası..
sonu siz kafanızda bitirin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder