11 Ekim 2011 Salı

kafa tülü..

bayanlar,
şu bekarlığa veda partilerinde artık kafa tüllerini bir kenara bırakabilir miyiz?
ev gibi topluma kapalı ortamlarda istediğimiz rezilliği yapalım-buna tamamım, ama nolur umama açık alanlarda bu tülleri takmayalım..
cumartesi gecesi bir mekanda uzun süre bu tüllere maruz kaldım ve o günden beri allam ya benim de bekarlığa vedam böyle olursa diye uykularım kaçıyor.
uzaktan da çok antipatik görünüyor ayrıca, ööğğkk..
daha önce de bahsettiğim gibi bu tüllerle etrafa "o kadar evlenmek istiyordum ki" mesajı veriyorsunuz.
hadi evlenen kız taksın, o zaten o noktadan sonra mesaj verse nolur, vermese nolur.
ama yancıları bunları takarak gelecekte oluşabilecek sağlıklı bir ilişkiyi de zarif bir hareketle kalelerinden uzaklaştırıyorlar.
ben erkek olsam şöyle düşünürdüm
"olm kız güzel de kafadaki tül sıkıntı yaratır ilerde"
bu tarz aksesuar tuzaklarına düşmeyelim, düşenleri uyaralım..
erkeklere bakın bi ya, efendi gibi striptizcilerini çağırıp bitiriyorlar, kafalarına papyon taktıklarını gördünüz mü hiç??
adamlar kendini bozmuyo, siz niye bozuyosunuz??
("adamlar n.h bozmuyo" diyorsunuz şu an duyuyorum, öyle bozmaktan bahsetmiyorum ben, eğer sen de o şekilde bozabiliyorsan, tavsiyem hiç durma..)

ama bu demek değil ki bekarlığa veda yapmayın.
yapın hatta kralını yapın..
bunun için olabilecek aktivitelerden bazıları:
*striptizci (bahçıvan, itfaiyeci, batman ya da superman kostümlü olabilir)
*çeşitli shot yapmaca oyunları
*kız kıza bir roma ya da barcelona ya da bodrum tatili (motto her zaman: what happens in rome, stays in rome)
*çeşitli saçmalamalar (sky is limit)

son olarak evlenen arkadaşa kamçı, kelepçe gibi hediyeler de hiç komik değil, aksine baya da antipatik..

yukarıdaki bilgiler ışığında ölçülü şakalar ve komiklikler ile sağlıklı bir bekarlığa veda yaşayabilirsiniz..

enjoy..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder