1 Ekim 2011 Cumartesi

çok bilen kadın

bugün bu tatildeki müzmin oda arkadaşımla uzun uzun konuştuk
dedikodu yaptık
hayatımızda sevmediğimiz kadınları aşağıladık
böyle itin götüne soktuk soktuk çıkardık
ve evet bundan da çok keyif aldık
bence herkes yapmalı, insan bi rahatlıyo ayoooool
ama bunu erkekler asla yapmamalı
daha önce de bahsettiğim gibi efemine erkek tercih edilen bir form değildir.
erkek az konuşur, konuşursa da erkeksi şeyler konuşur.. euheuehueueu hayallerimdeki erkek aşağıdakine iyice yaklaşıyo ehuehueheueh :))))

neyse sonuç olarak da çok bilen (!) kadının en tehlikeli kadın olduğuna karar verdik
çünkü bu kadın aslında hiç bilmez, ama kendini ve de çevresini buna inandırmak için insanüstü bir çaba harcar
ve tabiki kaçınılmaz olarak inandırcak diye bizi de harcar
ulan sana ne!! ben bildiğim gibi yaşıyorum gidiyorum, devamlı bozma çaban ne!!
zaten bilge bir insan olsan ben sana yaa sence napiyim diye gelirdim dimi gelmiyosam niye bana ayar çekmeye çalışıyosun..
bugün de çemkirdim rahatladım..
akşam düğünde çılgın bir performans beni beklediğinden şimdi biraz istirahate çekiliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder