6 Ekim 2011 Perşembe

vasiyetim..

malesef üzülerek belirtiyorum ki öyle maddi olarak bırakabileceğim çok fazla şeyim yok..
evdeki 3-5 eşyamı paylaşın isterseniz..
gerçi ben en iyilerini yanıma alıyorum ama siz yine de bakın :)
ben tüm prosedürleri düşündüm, bunlara bağlı kalırsak da çok sevinirim.
adım adım yazıyorum..
*eğer evde bekletilecekcem dua falan istemiyorum, evde siz de benimle oturucaksanız öyle benimle ilgili anıları falan konuşun gülün..
*ben evdeyken bulunduğum alanda the national çalmanızı şiddetle rica ediyorum.
*en önemli konulardan biri: en sevdiğim kıyafetlerimle gömülmek istiyorum. bu konuda çok netim. gözlerim açık giderim, uykunuzda gelip yanınıza yatarım huzurunuzu kaçırıırm söyliyim..
en sevdiğim kıyafetlerim: kot eteğim-birkenstock terliklerim-beyaz tshirt-güneş gözlüklerim-the national 45'liğim-kurşun kalem (saçlarımı toplamam için)
*aynı şekilde camiye gidersek yine hoparlorden the national müzik yayını lütfen.. beni tekrarlatmayın..
*mezar aşamasında da ipod'umda the national'ın bütün albümleri var. siz all seçeneğini seçerseniz tüm albümleri baştan çalar, neyse işte all diyin play diyin, sonra da kulaklarımı kuma gömün gidin.. hatta bi de cam şişe 1 lt kola döküp giderseniz sizden iyisi olmaz, uykunuzda gelip öperim :)) şaka lan şaka öpmem :)) ama noluyo diye bi başımı uzatırım ehueheuh :))
neyse bu da aklımdayken yazdım, üstünüzden bir yük aldım bence..
gerçi kazık çaktığım için bu yazıya önümüzdeki 80 sene ihtiyacınız yok ama bilgisayarlarınızda favourite falan yaparsanız 100 yaşına geldiğinizde bulmanız kolaylaşır..
kolay gelsin..
not: aluminyum folyo alzheimer yapıyormuş, eğer tostumu alüminyuma sarıcam diye alzheimer olup benim vasiyetimi unutursanız her gece gelip ısırırım söyliyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder