6 Ekim 2011 Perşembe

R.I.P.

sonunda telefonlarımdan biri tamirden geldi ve gece gündüz sosyal medyadan haber alma dönemim başladı..
evet karar verdim sosyal medyayı çok seviyorum ve şu noktadan onsuz yaşamayı da düşünemiyorum.
sabah yine uyanıp neler var neler yok bakınırken steve jobs'un öldüğünü öğrendim.
aylar öncesinden açıklama yapılmış, malesef çok kısa ömrü olduğu dünyaya duyurulmuş olmasına rağmen insan çok üzülüyor.. bence bu kadar başarılı birinin vefatı tüm insanlık açısından çok büyük bir kayıp.. 
sabah haberi aldıktan sonra ne yalan söyliyim ilk aklıma gelen şey "off twitter ve facebook R.I.P'den geçilmiyordur şimdi" idi..
ve nitekim öyle de oldu..
ulusça o kadar üzüldük, o kadar yıkıldık ki türkçemiz bunu ifadede yetersiz kaldı ve ingilizce üzüldük tüm gün!!
yaa allah aşkına neden R.I.P. yaa??
nolur biri bana mantıklı bir açıklama yapsın??
adamın bu yorumlarınızı anlayıp cevap yazacağını mı düşünüyorsunuz??
burada sağlıklı bir tek neden göstersin biri..
bence YOK..
amy winehouse'da da böyle olmuştu..
herkes R.I.P. Amy!! başta da ertuğrul özkök!! yaa sen ertuğrul özkök'sün, ergen facebook statüsü gibi R.I.P. Amy yazmak yakışıyor mu sana?? 
facebook ya da twitter listenizda yabancı arkadaşlarımız vardır ve onların anlaması için ingilizce statusler yazarız, bunu anlarım.. ama r.i.p. kimseyi ilgilendirmeyen, tamamen ölen kişi ve benim aramda bir şey, dolayısıyla listemdeki yabancılar da anlasa nolur, anlamasa nolur..
tabi bir de arkadaşının r.i.p'sini "like" edenler var..
o nasıl zavallı bir durumdur?? 
eğer o kadar üzülüyorsan sen de belirt üzüntünü, başkasınınkini neden beğeniyorsun?? 

gerçekten bu nefretimi steve jobs'ın vefatı üzerinden yazmak istemezdim.. ancak tutamadım..

....

Benim öyle iphone ya da ipad gibi süper apple ürünlerim yok ama çok sevdiğim ve onsuz yaşayamacağım bir ipod'um var..
ve günümün en iyi anları da ipod'umla başbaşa olduğum anlar.. 
hayatıma kattığın bu çok özel minik kutu için teşekkürler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder