21 Ekim 2011 Cuma

ama kendisi fotoğraflarından daha iyi?!?!

bu yalanı yemeyin lütfen..
başa sarıyorum vıcıvıcıccıvcıvcıcııvc....
bir gün bir arkadaşınız gelip de size "seni bir arkadaşımla tanıştırmak istiyorum" dediğinde hafiften bi kıllanın.. sana mı kaldım ben.. sence o kadar umutsuz muyum??
sorusunu bi aklınıza getirin..
hadi tamam oldu, kıramayacağınız bir arkadaşınızsa ilgili adayın bir resmine bakın..
eğer resim gösterilirken söylenen cümle "ama kendisi fotoğraflarından daha iyi" ise kaçabileceğiniz kadar uzağa kaçın!!
çünkü ben bugüne kadar aslında fotoğrafta çirkin çıkıp da orjinalinda jude law olan kimseyi tanımadım..
zaten çocuk ya da kız size tavsiye ediliyorsa orada da bir kıllanın.. kendi kendinin başına çaresine bakamıyor mu acaba sorusu akıllara gelsin..
ama tabi olur da resmi gösterilen kişi resimde bile hakaten jude law ise hiç durmayın, sonuçta belki de çok yoğundur yeni birileriyle tanışıcak vakti yoktur falan filan bahaneler çoğaltılabilir ehuheuehue :)

sanırım bazen objektif olamama ve kendi kendimi çürütebilme özelliklerimi törpülemem gerek :)

önemli not: in jude law we trust....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder