12 Nisan 2012 Perşembe

balayında vatos okşamak!!

ya kimse kızmasın ama ben bu balayında tropik adalara gidip vatos okşamayı, vatosa binmeyi falan hiç anlamıyorum ve de acaip klişe buluyorum..
facebook'ta vatosla kimin resmini görsem, aha evlenmiş demek diyorum ve profiline bakmaya gerek bile duymuyorum..
bugün kızlarla öğlen yemeğinde bu demecimi dillendirdiğimde de oldukça sert tepkiler aldım: "adada başbaşa olmak ne güzel yaa" falan gibi..
ama bence de başbaşa adada olmak 2.günden sonra delirtir beni..
sinirden pati atmaya, saçını çekmeye hatta vatosları alttan alttan tekmelemeye, cimcirmeye falan başlayabilirim..
benim için fazla dingin bir balayı planı bu..
hayır evlenicem de onun için aklıma gelmişken yaziyim dedim?!?!

uykusuzluğun başa vurduğu o tatlı an işte ://

MyMüjjjj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder