11 Nisan 2012 Çarşamba

süper final

sevgili sporseverler, sonunda türk futbolu istediğim düzeye ulaştı..
beni biliyorsunuz, hayatım şaaşaa, heyecan, görkem ve kendinden konfetili her zaman..
asla azla yetinmem, hep sınırda olurum..
futbolda da bu görüşüm baki..
futbol geçmişimi biraz takip ettiyseniz sadece derbilere gittiğimi hatırlarsınız, sadece bir kere gs-antalya maçına gittim, onda da loca diye gittim ama yine de çok sıkıldım, ööğğkk..
bence sadece 4 büyükler olmalı, bunlar ayrı bir ligde yıl boyunca aralarında oynamalı ve böylece derbi heyecanını yıl boyunca yaşamalıyız..
veeee imdadıma süper final yetişti.. oh bee!!
paso derbi paso derbi..
örümcek adamlar, buzlaş adamlar oohh..
hemen 3 tane beşiktaş maçına kombinemi aldım..
ilk etabım 14 Nisan Cumartesi bjk-gs maçı..
beni tribünde formam, atkım ve bench'imle birlikte görebilirsiniz..
full aksesuar gidicem..

maçların perde arkası bilinmeyen yönlerini süper final boyunca paylaşmaya devam edicem..

keep watching.. walking de olabilir..

MyMüjjjj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder