25 Temmuz 2012 Çarşamba

##untitled##

pek bi yazamıyorum bu aralar..
bakıyorum acaba söylicek şeyim mi yok diye??
yoo aslında var da..
cır cır maşallah hiç de susmuyorum hatta..
ama yazmaya üşeniyorum.. keşke ben düşünsem blogspot benim için yazsa..
yani bunu da ben mi düşünücem??
ancak sitenin tasarımını değiştirin zırt pırt aklım karışsın diye..

evet evet bi tıkanıklık var bende, bi olmuyorum ben bugün..
bi de yine gergine bağladım bu aralar, feytıl atarlar ve giderler şeklindeyim..
öyle yani yapicak bişey yok..
sonuçta pms'le ilgili sonsuz yazılarımı okumuş olmanız lazım..
bu dönemi minimum hasarla atlatmak için beni sonsuz toblerone'la beslemeniz, şarkılar söylemeniz, saçlarımı örmeniz gerekir..
ayda bir de benim için bunları yapamıcaksanız ohoooo, tekrardan oturup konuşalım bence..

o diil de bu aralar fena halde orası burası başka renk erkek gömleklerine taktım..
hani var ya böyle mesela yakası ve kol manşetleri beyaz, ama vücud kısmı çizgili..
onu kim çıkardıysa çok fena bad duamı alio söyliyim..
ıykk acaip çirkin bişeyler ya, mahsun kırmızıgül gömleği gibi..
bi de mahsun kırmızıgül vardı?? acaba yeni bir doğu anadolu yarasını ne zaman film yapıcak??
of ya keşke twilight serisini mahsun'a çektirselerdi..
burdan sonrasını ben hayal etmicem!!!!
etmiceeeeemmmmm la la la lalaaaaaa şarkı söyleyerek bu düşünceden uzaklaşmam lazııııım!!!!

ay ya ve şu anda da nası saçmalıyorum belli diil, yazıcak bişey bulamadıkça sarpa sarıyorum, işin içinden çıkamıyorum, ben yarına kadar giderim böyle söyliyim, acil konuyu bir yere bağlamam lazım..

ya neyse ya bu yazı hiç olmadı, okumayın bence..
ben de bi daha okumicam, yıllar sonra Yasemin "halam da iyi saçmalamış, bozmuş bozmuş toplayamamış" desin diye yayınlıyorum yani sorumlu hissetmeyin sakın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder