21 Haziran 2012 Perşembe

cibinlikli tatile gitmek istiyorum!!

dayatmaları, sınırlamaları sevmediğimi biliosunuz!!
işte yaz geldi ve bir sınırlama daha!!
ortalıkta şahane oteller, havuz kenarı fotoğraflar, cibinlik görselleri kol gezio..
ben de tam aşağıdaki fotoğraflar arasında bir o yana, bir bu yana savrulurken farkettim ki bu otele sevgilim olmadan gitmem neredeyse imkansız..
kızkıza gitsek otele girmiyoruz, yazık ziyan olucak..
(kusura bakmayın kızlar ama bu ortamı sizinle paylaşmak isteyip istemediğimden emin diilim)
http://www.katikies.com/photo-gallery.php

ee peki ben sevgilim olmadan romantik tatil yapamicak mıyım??
cibinlikle uyuyamicak mıyım??
bu en doğal dişilik hakkımdan feragat mı edeceğim??
YOK CANIIIIIM???? ;)

bunun için de düşündüm ki bi jigo tutiyim ve onunla gidiyim romantik tatile??
parasıyla diil mi arkadaşım??
sonuçta para yoksa romantik otel de yok, aynı mantıkla baktığımda para yoksa sevgili de yok diye düşünebiliriz bence ve birer tane en yakışıklısından jigo tutabiliriz kızlar..

oohh istediğimiz zaman romantik tatil, istediğimiz zaman kızkıza tatil yaparız..
avrupa kupası yok, stresi yok, tribi yok..
herşey fee'ye bağlı..
100 lira fazla ver maç izlemesin, 20 lira fazla ver çiçek getirsin oooohh!!

ben bunu niye daha önce düşünemedim ki?!?!

1 yorum:

  1. bunun için de düşündüm ki bi jigo tutiyim ve onunla gidiyim romantik tatile??
    hımmmm şuur gitmiş anladım :)

    YanıtlaSil