12 Haziran 2012 Salı

camı kapar mısınız klima açık?!?!

yazın gelmesine deli gibi sevinen biri olarak bu yaz mevsiminde muzdarip olduğum tek bir konu var: araç sahiplerinin klima hassasiyetleri!!
yazın dışarısı sıcak da olsa çözümü var bence, daha hızlı yürürsen yüzüne çarpan bir serinlik vs yaratabilirsin..
ama arabadaysan durum gerçekten çok çaresiz, zaten hava sıcak bi de oturduğun koltuğun sıcaklığı falan sauna gibi oluyo..
eğer arka koltukta oturuyorsanız da bunun için en güzel çözüm camı açmak, deli gibi, sonuna kadar, hunharca, umarsızca açmak!!
ve o anda da sürücünün cam sensörü devreye giriyor ve beklenen replik geliyor "klima açık, camı kapar mısınız"
ay nerden anladın o sıcakta camı açtığımı?? pronet mi taktırdın camlara yaa??
ayrıca da klima açık da bana mı açık!! kendin önde püfür püfür gidiosun ama bana hiiiiiçççç gelmioooo!! anlio musun gelmio??
ve sen önde klima açık diye egolarını tatmin edicen diye de arkada sıcaktan buruşmaya niyetim yok!!
sıcaktan kendimi tırmıklıyorum arka koltukta farkında mısın huhuuuuu????
ve yani cam açmaya olan bu düşmanlığınız niye??
açtığım camları yiyorum sonra falan mı saniosunuz??
en en fazla belki azıcık daha benzin harcıyosunuz ama yaz da zaten 2 ay, o 2 ayda da azcık fazla benzin harcayıverin ne var..

taxide çözümü buldum "anlıyorum size klima geliyor ama bana hiç gelmiyor, ben 2 lira fazla vermeye razıyım, onun için de ölmemem için camı açmak zorundayım kusura bakmayın" diyorum ve açıyorum #yaşasınkapitalizm

sevgili araç sahibi arkadaşlarım, lütfen o zaman ya ben her zaman öne biniyim ya da bırakın arka koltukta hür irademle açtığım o camın tadını çıkarıyim..

eskiden raks pervane vardı, ne güzel bişeydi o aklıma geldi bak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder