3 Haziran 2012 Pazar

yaza girmeden bazı önemli bilgiler..


sonunda bugün başucu dergim olan GQ'nun Haziran sayısını okuyabildim.. her zamanki gibi yine şok edici, sarsıcı bazı bilgilerle donandım..
şaka yaptım, öyle sarsıcı falan diil..
tahmin ettiğim bazı bilgilerimi teyid ettim diyebilirim..
cosmopolitan'da her ay yazan "erkeklerle ilgili klişe bilgilerin" kız versiyonları bu ay yine var..
kadınlarla ilgili "gerçekleri" okudum okudum anlamadım?!?!
böyle yazarsannız adamlar "kadınları anlaşılmaz" demekte haklı tabi..

beyler,
bu sayıyı özellikle yaz modası ve Glenn O'Brien'ın yazısı için almanızı tavsiye ediyorum..
Modayla ilgili sevdiğim ipuçları var --> güzel ayakkabılar, güzel gözlükler

Bence bir erkeğin görünümü için en en en temel 2 şey --> ayakkabı ve gözlük
bu ikisi güzelse gerisi kötü de olsa çok dikkat çekmio..
yani beyler, siz sizin olun, bir gözlük bir de ayakkabıya parayı kıyın..
ciddiyim..
hatta bence bu kural kesinlikle kadınlar için de geçerli, ama kadınlarda extradan bir de çanta konusu var..

ayakkabıda toms vb espadrillerin hoşuma gittiğine karar verdim..
yazlık renk renk pantolonların ya da şortların altında gayet kabul edilebilir..
ama tabi normal hayatınızda ferman toprak dinleyip Reina'da sabahlıyorsanız, sizin tarzınız için özel olarak bir konuşalım derim, belki sizin için cevap Toms değildir, kimbilir..

bir de takım elbisenin paçalarını kısa tutup altına püsküllü loafer koymuş, o da süper olmuş..
biraz cesur tabi, kreatif direktör ya da mimar ya da mekan işletmecisi falan değilseniz bu kıyafeti resmi bir iş yemeğine giyemezsiniz, giyerseniz de sizi takmayabilirler..
ama yazlık bir yerde yakın bir arkadaşın düğününe giyilmesi halinde ekmeğini yersiniz söyliyim..

bunun dışında bu yaz beylerin gardrobunda olması gereken diğer maddemiz: vilebrequin mayo!!
biraz pahalı, indirime de girmio hain ama burada da ekmeğini yeme durumu söz konusu olabileceğinden hedefler doğrultusunda fayda-maliyet analizini yine size bırakıyorum..
şayet ki faydası maliyetinden az ise daha düz, klasik mayolara yönelebilirsiniz..
burada üzerinde durulması gereken önemli nokta: abercrombie'nin japon güllü modeli artık out üzeri out bir hal aldı; hani artık bu hataya da bu yaz düşmezsiniz diye düşünmekle birlikte uyarımı yapmadan edemiyorum..


dergide en sevdiğim diğer kısım ise yaz aylarında sevgilinize alabileceğiniz hediyeler kısmı..
bayıldım bayıldım..
kıza bi tane cutler&gross gözlük ya da tory burch clutch alsanız elinize mi yapışır??

fiyat anlamında arada bir uçurum yok, tercih sizin.. her ikisi de bir kızın kalbine doğrudan, hiç bir yere uğramadan gider söyliyim..
gözlüğü neredeyse nişantaşı'ndaki bütün gözlükçülerde, çantayı da beymen blender'da bulabilirsiniz..
artık ben de size daha napiyim.. bu yazıyla tüm erkek arkadaşlarıma birer sevgili bulma şansım olsaydı inanın yapardım beyler, ama ben de insanım takdir edersiniz ki..
ama yukarıdaki tavsiyeler ışığında bu yazı tek geçirmezsiniz size bunu garanti edebilirim..

sizin de benim için yapacağınız sürprizleri ivedilikle bekliyorum..

herkese iyi yazlar,
MyMüjjjj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder