11 Haziran 2012 Pazartesi

çok değil, azıcık empati!!

bugün öğlene kadar ne kadar mutluydum pazartesi olmasına rağmen..
ta ki insanoğlu beni yine delirtene kadar..
garson ya da bir şekilde bir mekanda, ofiste vs bize servis yapan insanları azarlayanlardan nefret ediyorum, gözlerine rotring kalemleri saplayıp saplayıp çıkarmak istiyorum..
biliyorum kibiriniz yüzünden empati asla sizin için, ama birazcık yapmaya çalışın nolur ya!!
kast sistemi jargonuyla konuşmam gerekirse size servis yapan ve muhtemelen sizden az da olsa daha alt kademede çalışan bir insanı azarlamak nasıl bir ego tatmini??
gerçekten bu sizi rahatlatio mu??
azıcık da olsa vicdanınız sızlamio mu??

size servis eden insan kaç saattir ayakta, sabahtan beri kaç kişiyle muhatap oldu ve bu sıcakta sersem olmuş olabilir mi acaba??
her türlü cinliğe işleyen o güzel kafalarımızı biraz da bu sorular için yorsak??
ve çözüm de o kadar basit ki; servisten mutlu değilsen nazikçe kalk git..

tam da "yoksa medenileşiyor muyuz" diye düşünürken, etrafımda yine bir anda böyle insanlar görünce çok üzülüyorum gerçekten..

hergün kendimi teyid ediyorum; ben hayvanları insanlardan çok daha fazla seviyorum..

1 yorum:

  1. en azından hayvanlar insanlara kaba davranmıyor. daha sevilesiler.

    YanıtlaSil