12 Haziran 2012 Salı

en iyi düğün, arkadaşının düğünü!!

hayatta aslında hiç alakam olmayan, yanından bile geçmediğim konularda saçma sapan korkularım var ve sanki her an olabilirmiş gibi rüyalarıma girio, uykularımı kaçırıp, tansiyonumu çıkario..
mesela saray merdivenlerinden aşağı doğru yürürken bir anda patır patır yuvarlanmak gibi..
?!?!
büyük ihtimal şu ana kadar olduğu gibi hayatımın kalanında da uzun saray merdivenlerinden inmem gerekmicek, ama korku işte, önleyemiyorum..
bir diğer korkum ise düğün fobisi..
yani kendi düğünümün fobisi..
yoksa arkadaşlarımın düğününde deli gibi eğleniyorum, çıldırıyorum, leydi çizgimden çıkıyorum, her gittiğim düğünde de düğün videolarında gelin ve damattan çok yer alıyorum..
ama aklıma "allahım ya benim de düğünüm olursa" sorusu geldikçe ooooooooofffffffffffffffff

sağolsun bu yaz bütün arkadaşlarım teker teker evlendikleri için bu korkum da kontrol edilemez bi hal aldı!!
BEN DÜĞÜNÜM OLSUN İSTEMİYORUM, RÜYALARIMA GİRİO!!
rüyalarımda kendimi böyle kalabalık düğünlerde gelinlikle gördükçe üstümde filler dansedio gibi bir ağırlık gelip oturuyo, sonra sabaha kadar işin yoksa otur!!
evliliğe asla karşı değilim, şart olmamakla birlikte olması da muhtemel olarak bakıyorum hatta eğlenceli bir şey bile olabileceğini düşünüyorum..
burada önemli olan aşağıdaki hatalara düşmemek:
http://mymujjjj.blogspot.com/2011/12/yeni-evli-kliseleri.html

aklıma geldikçe öss'ye yeniden giricekmişim gibi kan basıncım artıo, başım dönüo..
anneme bu konuyu ufaktan çıtlattım, yarın öbür gün anne ben evleniyorum falan dersem düğüne bağlamasın diye, ikna oldu gibi..
ama umarım o gün gelip çatarsa (ki şimdilik zor gibi) hafızayı resetleyip fabrika ayarlarına dönmez..
annecim, okumaman gereken saçma sapan bütün yazılarımı ezbere biliosun, umarım bunu da okursun:
ben düğün tipi bir model diilim hiç, mesela bazı kızlar var hakaten düğünde çok şık duruyor, ama ben o diilim hiç, sen de bi hayal etsen anlican zaten-hatta hayal bile edemiceksin, böyle bi eğreti olucak ikna olucaksın dene bak..
içime darallar gelio düşündükçe..
bu konuda siz de benimle aynı fikirde olursanız çok sevinirim..

ama herkes evlensin ben gidiyim dansediyim falan ona tamamen okeyim, hatta beni piste yakın bir masada konumlandırırsanız da bu düğün projesini win-win tamamlayabiliriz..

yazdım sanki bi rahatladım gibi du bakiim?!?!
umarım bu itiraf neticesinde haftasonu yapacağım aile ziyareti bir aile faciasına dönüşmez, öptüm anne :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder