4 Kasım 2012 Pazar

sunday bloody sunday!!!

haftanın en kötü günü kesinlikle pazar!!
pazartesi günü hafta başlamış, strese girsen nolur artık geçmiş olsun, bi de bir an önce başlasın ki bir an önce de bitsin..
zira nefret ederek gittiğim üniversiteyi de bu ilkemden dolayı 4 senede bitirebildim, yoksa kapısından geçmezdim..

ama pazar günleri gün boyunca biri kulağıma "sen de bu şehirde tek başınasın bebeğim, yemek yapsan tek kişilik yemek yapıp yemek hiç zevkli diil, dvd izlesen koltukta hemen uyuyosun, iki laf edicek kimse yok" diye fısıldıyo, çok üzülüyorum..
walla üzülüyorum yaa şaka diil..
anlamadım fakir bi hüzün kaplio içimi..


pazarları herkes ailesiyle oluyo uyuz oluyorum, cumartesi akşamları plan ne diye aramayı biliosunuz, pazar akşamları da arasınıza!!


görürsünüz cumartesileri de ben olmicam.. hıh..


sadece pazar günlerini benimle geçiricek, 2 laf edicek, gelip parkta oturucak bi köle bulsam hemen satın alırdım, ne güzel..

cuma günleri salgıladığım seratonini enerjiye çevirsek 2 gün boyunca nişantaşı'nı aydınlatabilirim, eminim, kesin..

CUMA büyüktür PAZAR
teşekkürler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder