23 Aralık 2011 Cuma

aile içi kimlik bunalımı

türk aile yapısı çok tonton bir yapı olmasına rağmen bazı manyakça ve sadece bize özgü yanlarını da görmezden gelemezdim pardon da..

öncelikle bu kendinden sürekli çoğul olarak konuşma halinden hiç hoşlanmıyorum söyliyim..
2 grup insanda çok görülüyor bu sendrom:

1-karısı hamile olan erkekler: HAMİLEYİZ!!!!
dostum sadece karın hamile!! sana noluyo??
sakin ol..

2-"aaaa babamız gelmiş" sendromu!! aslında eve gelen baba sadece çocuğun babası olmasına rağmen kadın da adamla yaşaya yaşaya adamı kendi babası sanmaya başlamıştır, çok tehlikeli bir ruh halidir, kaçınmak gerekir..

tabi bunun yanında ufak çocuğa seslenen kişinin çocuğa kendi sıfatıyla hitap etmesi hali var ki aslında apayrı bir yazı konusu..
örnekler:
hadi ablacım son lokman
hadi annecim gidiyoruz
hadi halacım uyu artık

sizce de bu şekilde hitap edilen çocuklar gelecekte şizofren olmicak mı?

bu konuda 5 yaşındaki Ali'den gelen okuyucu faksına bakıyoruz:
"olm karı bana hala dio la, ama o benim halam diil mi?? peki ben onun halasıysam o benim neyim?? noluyo olm??"


bu gidişe dur diyelim, Aliler ve niceleri daha fazla saçmalamasın..
daha sağlıklı aileler için elele..

MyMujjjj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder