20 Aralık 2011 Salı

amerikan sineması gençlimi yedin!!

yıllarca amerikan filmlerinde yaşanan şahane hayatların kölesi olduk..
filmlerde kim nerede çalışıyor, o değirmenin suyu nereden geliyor hiç görmedik..
derken geçen gün "sweet november" filmine denk geldim, "aa ne de güzel filmdi" diye izlemeye koyuldum ve 15dk sonra bu filmi beğendiğim için birkaç sene önce moron olduğuma kesin olarak kanaat getirdim..
ne bayık bi film o yaa..
o charlize theron insanın içini kıyıyo, mıyıl mıyıl mıyıl mıyıl..
off yaa geberse de rahatlasak gerginliğiyle izledim tüm filmi, sonunda da öldü rahatladım..
işte tam bu sırada ben filmi izlerken, bir yandan da daraldan darala koşarken bir şey dikkatimi çekti..
bu kızın anası babası yok..
bi kere en önemli detay bu: kız kanser ölmek üzere, ailesi nerde??
sonraaaa bu kız hiç iş yapmıyo, bildiğimiz ev kızı.. ama şehrin en güzel yerine çok kral bir apartmanda oturuyo.. bu nasıl oluyo??

bir kere adı üstünde sweet november-yani belli ki film kışın geçiyor..
ee o evin ısınması var??

kız paso marketlerde gezio, yani market alışverişi var..
ee kız hasta, ilacı var, tedavisi var..
arkadaşım bu değirmenin suyu nereden geliyor????
senaristlerden bir açıklama bekliyorum..


işte bu ve benzeri filmler yüzünden ben hep sandım ki "oooo şahane üniversite biter, ben de hemen çok kral bi eve yerleşirim" ........
parmak kadar çocuğun hayalleriyle oynamaya utanmıyo musunuz??

ne biliyim filmlerin bir yerinde yalandan bir bordro gösterin, vasiyetten bahsedin, piyango diyin bişi yapın, biz de sürekli "bu para nerden gelio" stresinden kurtulalım..

artık birisi bu hayal tacirlerine dur desin!!!!

MyMujjjj

2 yorum:

  1. kesinlikle haklısın bacım! bu arada sonunda teknik arızamı hallettim sanırım sana yorum yazabiliiyorum yeayyy!! aylardır okuyorum çok gülüyorum ve hatta bekar ve çocuksuz olsam bu blogu ben yazardım diye beyan ettim cümle aleme :)
    beni çok güldürüyorsun allah da seni güldürsün e mi?

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler :))
    bizler varoldukça bu dünyada sıkıcı kadınlara yer yok hihihohhohoihohh yaşasın kötülük :))

    YanıtlaSil