27 Aralık 2011 Salı

pre-yılbaşı

bu sabah ofise geldiğimde yine metrelerce okuyucu fakslarıyla karşılandım..
okurlarım yılbaşı programımı çok merak ediyormuş..

aslında çok heyecanlı bir planımız yok canlarım..
bu yılbaşında eltimle birlikte şeffaf naylon çoraplarımız ve burnu açık-hafif topuklu makosen terliklerimizi giyip Bodrum'a gideceğiz.
Bodrum'da öncelikle bizi ve de dolayısıyla sizi neler beklediğini hiç bilmiyorum, öngöremiyorum.. zira bunu öngörebilecek bir hayal gücü de ben hayal edemiyorum..

tek planımız pazar sabahı otel odamızda ıssız adam (çok severim bilirsiniz?!?!) izleyelim istiyoruz.. pijamalarımızla yatağa yüz üstü uzanıp, bacaklarımızı da hafif hafif havaya doğru sallayarak inanılmaz derecede tatlı bir portre çizelim, dünyadaki "şirin" kızlara bir gönderme yapalım, onları bir analım istiyoruz..
kimbilir belki bu sırada yüzümüzde çiller bile çıkar, tatlılıktan vücud atma yapar belli mi olur..

yılbaşı sonrasında bodrum tatilinin tüm perde arkasını buradan takip edebilirsiniz..

önemli not 1: "seneye görüşürüz" espirisi yapan olursa ağzına vururum.. bence siz de çevrenizde yapanları dışlayın, ders olsun..
önemli not 2: şirin kızlardan hiç hoşlanmam.. hatta hem şirin hem aptal olanları bazen tokatlamak isterim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder