17 Aralık 2011 Cumartesi

idrar testi terörü

bu yazım sanırım daha çok bayanları ilgilendiriyor ama yoo ne var ki ben de aynı sorunu yaşıyorum diyen beyler olursa da onlara tavsiyem bi parkinson kontrolü yaptırın bence..

herneyse sapmadan konuya dönüyorum..
hepimiz hayatımızda en az bir kere idrar testi yaptırmışızdır..
ve özellikle bayanlar olarak bundan hiç hoşlanmadığımızı tahmin ediyorum..
kan testi bile bende idrar testi kadar stres yaratmıyor.. çünkü doktor "sizden bir de idrar testi alalım" dedikten sonra bende kayış kopuyor ve direk "off yaa o minicik kutuyu nasıl isabet ettiricem yine yaa off puff" gibi dertlenmeler başlıyor..
örnek görsel no:1

hastayken zaten oldukça bitik durumda oluyoruz ve yataktan kalkıp tuvalete gidicek gücü bile zor buluyoruz..
bi de zaten bu haldeyken bizden o kutuyu isabet ettirmeyi beklemeniz biraz fazla iyimser bir yaklaşım olmuyor mu??

hele bir de kol damarıma kocaman bir iğne saplayıp, o iğne oradayken tek elle bu cambazlığı yapmamı beklemek nedir??
ciddi misiniz siz yaa??
ben zaten bu kadar süper güçleri olan biri olsam sizce 10 kere cirque de soleil'e cv'mi göndermez miydim??

tüm bu sebepten dolayı tıp dünyasına küsmeme çok az kaldı..

hadi erkek doktorlar bunu anlamıyor..
peki dünyadaki kadın doktorlar neden bu teröre bir dur demiyor??
mesela lazımlık gibi bir çözüme gitmeye ne dersiniz??

hipokrat yemini etmeyi biliosunuz ama daha user friendly ürünler çıkarmak hiç aklınıza gelmio dimi??
mantığınız "biz eşşek gibi okuduk onlar da bi kutuyu isabet ettiriversin" dimi??
çok hainsiniz walla ciğerinizi biliyorum..

işte böyle sevgili doktor dostlar..
son olarak yazımı bir özlü söz ile tamamlamak istiyorum..
güneş girmeyen eve doktor ve de dolayısıyla idrar testi kutucuğu girer..

Sevgiler,
MyMujjjj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder