13 Mart 2012 Salı

buna da ne başlık taksan olmuyo..

sevgili okurlar,
sizlerden aldığım yine metrelerce okuyucu fakslarına çok teşekkür ederim, size öpücüklerimi gönderiyorum, eöeöeö hangi kameradayım?!?!
keşke ben de sabah şekeri olsaydım, kimbilir ne tatlı olurdum, sabah sabah zaten genellikle gergin olurum, gelene gider, gidene gider yapmak suretiyle bütün negatif enerjimden arınırdım canlarım..
ama işte ne demişler - everything happens for a reason so what can i do sometimes..
türkçe meali de, olmayınca olmuyor işte..

o diil de çok fena grip oldum yine..
2012'deyiz, iphone çıktı, ipad çıktı, teknoloji falan uçuyoruz ama hala insanlık gribin pençesinde.. bunun hesabını kim vericek??
uzakdoğu'da herşeyin başı sağlık felsefesi yok mu acaba?? bu cüce adamlar o yüzden mi paso teknolojiye abanıyo??
olabilir mi lan öyle bişey??
birimiz gidip söylesek mi acaba, dokunmatik çalışmalarınıza biraz ara verip insanlığı gripten kurtaracak bir aşı modeli üzerine çalışabilir misiniz diye??
benim japoncam biraz zayıf ama isterseniz fatih terim ingilizcesiyle derdimizi anlatabilirim..
bana haber verin, ona göre kanfrıns kol için inviteyşın atiyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder