22 Mart 2012 Perşembe

şartlanmalar yüzünden hayatım değişemio!!

ben bu şartlanmalardan hiç hoşlanmıyorum.. yani hayatımda ne istesem mutlaka bir şarta bağlı: bunun için önce şu şu etapları geçmen gerek vs vs
hayatım iyice bilgisayar oyununa bağladı..
app store'da bir apdeyti falan olsa parası neyse vericem bir üst yazılıma geçicem artık..

mesela ben 6 ay ücretli izin istiyorum.. 6 ay işe gelmiyim ama maaşım da yatsın.. ama yok alamıyorum.. neden??
çünkü bunun için çocuk doğurmam gerekiomuş!!!!
şok şok şok şok!!!!
yaa bi dk, bir kız çocuğu olarak dünyaya geldiğim gün kazandığım bazı imtiyazlardan biri diil mi bu yaa??
ben süt izni almak için, doğum izni almak için ille de doğurmam mı lazım anlamıyorum ki??
ayrıca da sürekli nörd gibi çalışırsam bir koca bulmam ve bunları hayata geçirmem nası mümkün olucak??
o zaman bırakın bari 3 günlük evlilik iznimi alıp sıcak denizlere falan iniyim orda da belki şahane makarna pişiren, üzüm bağları arasında büyümüş ve şarabı 1 kilometreden tanıyan toskanalı bi gençle falan tanışırım..

çalışma ve sağlık bakanlığı bu konuyla ilgili bir şeyler yapabilir mi acil lütfen??
teşekkürler..

çalışma ve sağlık bakanı bana bu tariflere uyan birini tanıştırırsa çok kral bi hayatım olur ama söyliyim, paso şarap, paso üzüm.. ikisini de çok severim, hayatımın kombosu olur..
sonra tatillerde, bağbozumlarında arkadaşlarımı çağırır onları bağ evimde ağırlarım..
ferzan özpetek filmlerindeki gibi avlumuzdaki büyük masada sınırsız kırmızı şarap ve napoliten makarnalarımızı yer, içer, güleriz..sonra arada yediklerimizi yakalım diye gidip 2 satır üzüm ezeriz, sonra gelip yine 2'şer tabak makarna, 1'er lt şarap daha içeriz falan..
bu arada da italyanca şakalar, uzata uzata konuşmalar falan havalarda uçuşuyo..
ooff çok canım çekti..

henüz en akıcı söyleyebildiğim italyanca sözcük cinque cento olduğundan derdimi çok net anlatamayabilirim ama biraz çalışmayla üçyüz-beşyüz, üçyüz-beşyüz, üçyüz-beşyüz,üçyüz-beşyüz dansını italyanca yapabilirim belki..
sonuçta henüz bir şey söylemek için de erken tabi..
çocuklar kendi aralarında konuşup anlaşmışlar..

açlıktan sinirlerim mi bozuldu acaba benim??

uyuyim ben biraz en iyisi..

iyi gecemler..
MyMüjjjj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder