26 Mart 2012 Pazartesi

yaz saati post-sendroms

normalde her sene yaz saati uygulaması haftalar öncesinden konuşulmaya başlanırdı, basında geniş yer alırdı, heryer bağırır, çizerdi falan.. ama bu sene pek bi sessiz girmedik mi sizce de yaz saatine??
ben saatleri ileri alacağımızı cumartesi akşam 10'da twitter'dan öğrendim mesela..
bi de her zaman pazar'ı pazartesi'ye bağlayan gece geçerdik yeni saate ki, bir sürü insan ertesi gün servisi kaçırsın, işe geç kalsın falan..
ama bu sene hem basında istediğim düzeyde yer almadı, hem de cumartesi gecesi geçtik!?!?
benim mesela hala "ulan acaba girmedik mi" gibi şüphelerim içten içe devam edio..
ama bugün işe 600 kişiyle aynı anda geldiğime göre de doğru yoldayım diye varsayıyorum, bilimsel bir deyişle tümevarıyorum..

ama bu yeni saate alışamayanları hiç anlamıyorum!!
yaa altı üstü 1 saat ileri aldık, gören de tokyo saatine göre yaşamaya başladık sanır..
bu kadar mı dakiksiniz yaa!!

NTV'de de haber olmuş bugün acaip sinir oldum..
japon olsak neyse de, kanımızda rahatlık, laçkalık ve bilimum yavşaklık olan bir ırk olarak bu saat hassasiyeti nerden çıktı??
http://www.ntvmsnbc.com/id/25333787/

iyi haftalar,
bugün biterse hergün biter..
MyMüjjjj

1 yorum:

  1. Sen nerde yaşıyosun? saatler yıllardır ctesiyi pazara bağlayan gece ileri ya da geri alınıyor. ama bence sen hep unutup pazarları alıyosun. sonuç mujde gene geç kaldı :)

    YanıtlaSil