5 Mart 2012 Pazartesi

nezaket ne zaman eski moda oldu??

ben kadın-erkek ilişkilerinde biraz eski kafalıyım ve bunda da pek sakınca görmüyorum aslında..
çünkü zaten herşey ışık hızında gelişip değişirken hiç değilse en insani duygularımız biraz yavaş yavaş gitse, zamanın tadını çıkarsa iyi olabilir..

beyler bu yazımda bana biraz kızabilirsiniz ama kızmadan önce bir özeleştiri de yapıverin lütfen..
bugüne kadar saçmalayan kız arkadaşlarınızı yerden yere vurdum, uyuz olduğumuz kız tripleriyle gönlümüzce dalgalar geçtik, şakalar komiklikler yaptık..
ancak takdir edersiniz ki sizin de diğer canlı, cansız, metal ve ametallerden pek farkınız yok ve size de uyuz olduğum zaman söylemek benim en doğal hakkım..
hep kadınları eleştiricek diilim tabiki..
hemen hızlı bir giriş yapmam gerekirse;
beyler yaa zaman geçtikçe daha da ayıya bağlıyosunuz söyliyim!!

hmm biraz sert mi oldu acaba??
tamam biraz daha yuvarlak bir girişle baştan alıyorum:
beyler ya şurda biz bizeyiz, açık açık konuşalım.. bana gerçeği söyleyebilirsiniz, söz aramızda kalıcak..
size kim "artık nezaket kurallarının modası geçti" dedi??
ya da gelip de kim "siz erkekler fasülye gibi nimettensiniz arkadaşlar, coşun coşabildiğiniz kadar" dedi??
nolur bana bi söyleyin kim olduğunu yaa..
söz veriyorum bişi yapmicam?!?!

gençler, yıl 2012 olabilir ancak nezaket kuralları hala baki!!
o kadın-erkek eşittir falan hikayesini kadınlardan önce benimsemişsiniz.
ama ben söyliyim size, öyle bişey yok, olamaz zaten, anatomilerimiz tamamen farklı..
dolayısıyla biz sizin kankanız diiliz!!
küçükken size babanız "olum kızlara karşı nazik olman gerekir" falan demedi mi?? ya da ilkokulda sınıf öğretmeniniz "kızların saçı çekilmez" falan demedi mi??
o zaman ben söyliyim:
kızların saçı çekilmez..
kızlara karşı daha nazik olunur..
kızlara karşı ohaaaa, çüşşşş, yuhhhh gibi ünlemler kullanmak ayıptır..
bir kızla date ediyorsanız hala onu evden alıp yemeğe davet etmek günümüzde geçerli bir davranış modelidir..
bugüne kadar çiçek aldığı için ölen kadın olmadı, tek çiçekle evleneceğini sanan hiç olmadı..
belki şok olucaksınız ama hala kızlardan önce kapıdan geçilmez ve kızlara yol verilir kuralları da geçerli.. ne kadar garip değil mi ??
hayat işte.. bir gün olmasın ki insan yepyeni bir şey öğrenmesin?!?!

yani uzun lafın kısası yıl 2012 ama hala 1950 nezaket kuralları geçerli beyler..
bu arada amacım sizi yerden yere vurmak falan değil tabiki, aynı şekilde bayanlar olarak bizim da "kadın gibi" olmamız gereken durumlar var.. ve aynı şekilde sizin de "kadın gibi" davranmayan kızlara karşı bu tavrı koyma hakkınız saklıdır..
bugüne kadar deli olduğum tipik kız triplerini yerden yere vurdum hep, dolayısıyla arada sırada sizin de nasibinizi almanızda bence sorun yok..
kadınlar olarak bizim ve erkekler olarak sizin zaman zaman ayara ihtiyacımız olabiliyor..
10.000 bakımı gibi düşünebilirsiniz bunu..

pazartesi'yi atlattığımıza göre cuma da gelir artık,
MyMüjjjj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder