28 Mart 2012 Çarşamba

grace kelly'den şebnem ferah'a uzanan o yol..

yine öyle klas, öyle A+ bir Salı yaşadım ki sevgili okurlar..
zenginlik, şaaşaa ve görkemin hakim olduğu, kendinden konfetili gecemiz evde bir şişe moet&chandon'la start aldı.. kanıtı da aşağıda..
ve evet iphone aldım, en pahalısı 4S'miş, öyle dediler, ben de ondan aldım hahahahahaah (kötü kahkahası-bu sırada da but ısırıyorum)
fonda da digiturk şöminesi eşliğinde smooth jazz..
hepimiz birer grace kelly narinliğiydik..

ama tabi sonra bir şişe moet'miz bittikten sonra "oo daha çok erken, bi tur da santa barbara (aslen santa helena) döner miyiz" açıklaması geldi..
sonra o bitince "oooo şarap da güzelmiş, bi tur daha döner miyiz" geldi..
en son da benim en güzel son sözlerimden olan  "oo bugün de salı yaa corridor güzel olur, bi baksak mı"
derken kendimizi corridor'da bulduk ve türkçe gecesi!!!!

ve aslen ben sivil hayatımda türkçe müzikten hiç hazetmem, yeri geldiğinde tiksinebilirim bile, öyle ki yeri geldiğinde türkçe müzik yüzünden türklerden bile soğuyabilirim..
biz fransızlardaki asalet bu paçozlarda yok ööğğkk..

beni corridor'da bi görün!! allahım nası eğleniyorum!!
şebnem ferah'tan teoman'a, teoman'dan kurban'a geçiyorum, danslar falan, allahım o nasıl eğlenmek..
"suuuuussss konuşmaaaaa sözler kimin umurundaaaa" falan..
ve o tiksindiğim kız olup çıkıvermişim..
noluyo olm bana!!
yaşlandıkça kırolaşıyo muyum acaba??
off allahım çok korkuyorum..
gören baya çok net bi şekilde "olm kızlar aylardır türkçe gecesini bekliomuş" falan diyebilir.. ve işin ilginç tarafı da o şarkıları gerçekten eğer uykumda dinlemiyorsam ezbere bilme şansım sıfır!! hiç bir şekilde denk gelmiyorum, zaten arşivimde yok yani şarkının bana erişme şansı hiç yok.. peki o zaman ben o şarkıları astral seyahatlerimde mi öğrendim?? acaba uykumda türkçe rock barlara astral seyahat mi yapıyordum??

ve de tabiki corridor'da efes içiyoruz..
2 saat önceki grace kelly'den eser yok..
geceye madem şampanyayla başladın, git şampanyayla devam et dimi??
sonuçta mekanlarda her zaman şampanya açtırırım zaten, çizgim bu.. ama anlamadım dün akşam neden açtırmadım.. basiretim falan bağlandı heralde..
ahhmm weirdoooo!!

yani anlayacağınız grace kelly kimliğimle başladığım geceye şebnem ferah kimliğimle nokta koydum..
hoş tabi, yıldız tilbe kimliğimle nokta koymaktan iyidir.. artık kendime bile güvenemiyorum yaa kimbilir belki çalsa yıldız tilbe'yi de biliyorumdur ://

allahım inşallah the national'dan matt bu yazımı okumaz :(
(normalde her yazımı okur)

ve yazımı da eltim e.b.'nin bir özlü sözüyle bitirmek istiyorum: bir kadının en güzel sarhoşluğu şampanya sarhoşluğudur..
önemli not: şampanyadan sonra efes bozuyo yannız..

alkol her kötülüğün anasıdır..
MyMüjjjj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder