12 Ocak 2012 Perşembe

kesicem kendimi!!!!

arkadaşlar nolur kendinizi fotoğraflardan kesmeyin..
bunları yıllar önce orta okul yıllarında bıraktık..
ya fotoğrafın tamamını kullanın ya da kendinizi kesmeyin lütfen..

fotoğraftan kesmek ne ola ki?? diyenler için aşağıda kendimi kestiğim bir örneği paylaşıyorum:
gördüğünüz gibi örnek görselde yanımda belli ki biri var, ama ben kendimi o kadar beğenmiş, o kadar beğenmişim ki hemen arkadaşımı kesip kendimi tekil hale getirmişim..

ama ille de keseceksek tavsiye edilen davranış modeli; ilgili görselde 3 kenarımızın da açık olması (sağ-sol-üst, zira alt kenarımızın açıkta olması hali uçma hali oluyor ki benim daha önce o açıda bir resmim hiç olmadı, kimsenin de olduğunu sanmıyorum ama tabi yine varsa go for it baby oo yeeahh) ve kendimizi kestiğimizde sağımıza solumuza yapışmış, başkasına ait yanak, saç, kol, bacak gibi organların hiç bir şekilde olmamasıdır..

sosyal medyada bu fotoğrafları kınıyorum..
yapmayalım, yapanları sert bir cisimle uyaralım..

önemli not: o diil de, perşembe cuma yarısıdır..

Sevgiler,
MyMujjjj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder