19 Ocak 2012 Perşembe

kanayan yaramız: topuz

türk kuaförlerine sesleniyorum!!
herkes makasını, yuvarlak fırçasını (fön demiyorum, fönü çırak tutuyo zaten, o föne devam edebilir) bıraksın ve bana kulak versin..

malesef yurdumda topuz yapabilen kuaför YOK!!!!
illa bi sağdan soldan saçları dağıtıcaksınız, yanlardan bukle bukle salıcaksınız, briyantin, sprey, köpük, jöle ne varsa sıkıp sımsıkı ve pırıl pırıl ve yapış yapış bir halde 80'ler TRT sahne dekoru haline getiriceksiniz dimi??

sizin yüzünüzden düz, sırtı açık gece elbisesi almaktan korkuyorum ve katılmam gereken kaç tane açılış, davet, kokteyl, düğün ve sünnet kaçırıyorum haberiniz var mı sizin??

aşağıdaki topuzları yapabilen kuaförü bulduğum gün maaşa bağlıcam..



in sienna we trust!!
sienna'yı sevmeyen bizden değildir..

MyMujjjj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder