11 Ocak 2012 Çarşamba

avrupa'yla ilgili sıkıntımız var?!?!

çeşitli sebeplerden dolayı avrupa'yla yıldızımız bir türlü barışmıyor..
tam oldu derken olmuyor..
euro yükselio, üzülüyoruz.
avrupa birliğine giremiyoruz, üzülüyoruz.
eurovision hayatımızı etkilio, her sene yer yerinden oynuyo..

bu sene de sevgili can bonomo'nun bizi temsil edecek olması acaip yankı uyandırdı.. millet giydirdi de giydirdi.. klasik o "o kadar entelim ki can bonomo da kim" tarzları yine ortaya çıktı..
çok uyuz oluyorum size çakma hippieler!!
öncelikle tanımıyorsanız da malesef sizin ayıbınız..
çünkü tanımıyorum diyen insanlar hep ya müzik sektöründen ya da bir şekilde camianın içinde olan insanlar..
birazcık müzik festivallerinin programlarına, tv'deki programlara baksanız bir kulak aşinalığınız olurdu..
"müzik festivali miiaa?? türkiye'de woodstuck mı var??" derseniz evet, bir woodstuck olmasa da bazı müzik festivalleri var sevgili hipster dostlar..

bu arada ben de bonomo'nun hastası değilim sadece izmirli olduğu için seviyorum ve de başarısını takdir ediyorum..
zaten konumuz can bonomo da değil..
ama bu can da kimmiş diye yeri göğü inletmeler de ne ya??
sanki bugüne kadar türkiye'yi hep madonna temsil etti de "amaaaaan her sene madonna, her sene madonna kabak tadı verdi, bu sene de bonomo temsil etsin" demişler gibi..
şöyle bir eurovision geçmişimize bakalım:
hadise ünlüydü noldu??
kenan doğulu ünlüydü noldu??
manga ünlüydü noldu??
athena ünlüydü noldu??

demek ki şan-şöhret ve eurovision'ı kazanmak arasında doğru bir orantı yokmuş..


bu arada katıldığımız şarkıları hatırlatmak bile istemiyorum.. felaket..
yamaha fülüt seviyesindeki o oryantallik neydi yaa ööğğkk..

bu arada eurovision için çok önemli bir ipucunu da paylaşmak istiyorum..
nolur şu oryantal ezgileri bırakalım artık lütfen yaa!!
dındırındırındırıdırıdınnnn ezgisini duymak istemiyor kimse hala niye anlamıyosunuz!!
sürekli türk olduğumuz için kendi ananelerimizi dayatma zorunuz niye??

yıl 2012 hala aynı yerdeyiz..
s: where are you from?
c: Turkey! you know raki? belly dance?

hemen beli dens, hemen bi oryantallik dimi? atamıyoruz bunu üstümüzden?
bütün ülkeler aştı bunu, iskoçlar gaydayı bıraktı, biz beli densi bırakamadık, sanırsın ki her sene bu dansla ülkeyi rio'da temsil ediyoruz..

bu sene katıldığımız şarkıda da bonomo kendi tarzı muhafaza edebilirse bence gayet başarılı olabilir..

bu arada da malesef 2 gün öncesine kadar çok sevdiğim cüneyt özdemir'in talihsiz tweetleriyle karşılaştım..
c.ö.'in önerileri serdar ortaç ya da hande yener ya da demet akalım!!
bu isimlerin ortak noktaları ise;
bırakın ingilizce şarkı söylemeyi türkçe bile konuşamıyorlar + pek bi müzik eğitimleri de yok..
ama serdar'ın çok ayrı bir özelliği var ki "another brick in the wall" şarkısını türk aksanıyla söyleyip, kendi şarkısına adapte eden ilk sanatçı..
bence bu özelliğiyle serdar kesinlikle ayrışırdı..
hatta öyle ki diğer ülkeler ezici ağırlığımız karşısında yarışmaya girmeyi bir daha bile düşünebilirdi..
walla ben şahsen can mı serdar mı deseler serdar derdim..
vi onlii nooov ecukeyşııııınn buralara buralara tırım tırım tım tım tım....

ama belki can da zorlasa bu şarkıyı söyleyebilir ve yine another brick in the wall ile katılabiliriz kimbilir..

yine bir eurovision, yine bir "biz kimiz ulan, daha önce ne halt ettik de ne başarılar kazandık" konusunu hiiiiiç düşünmeden atan tutan zihniyetimiz.. çok seviyorum çok..

öyleyse;
turkey - ten points..

MyMujjjj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder