23 Kasım 2011 Çarşamba

bu soğukta spor toto süper lig de donsun..

öncelikle bu kadar soğuk havada maç olmaz..
pazar günü o kadar üşümüşüm ki maçta hatırlamadığım yerler var, sanırım kendimden geçtim bir noktada..
zaten oldum olası berabere biten maçları da sevmem.. çok karaktersiz bir skor..
lig maçları da berabere bitince penaltılara gidilsin lütfen.. tff'nin konuyla ilgili gerekli düzenlemeleri yapmasını arz ederim.. teşekkürler..

biz maça oldukça hızlı başladık..
maç başlamadan önce önümüzde oturan süper nazik, tam bir salon beyefendisi olan adam maç başladıktan sonra bir canavara dönüştü ve 15.dk'da sandalyesine attığı ani bir tekmeyle hem sandalyesini ortadan ikiye böldü hem de bize korku ve şaşkınlık karışımı çok ilginç duygular yaşattı..

ayrıca artık ufak ufak alışmaya başladığım örümcek adamlar bu maçta da yerlerini almıştı..
bu sefer stada biraz daha erken girdiğimizden gelişlerine de tanık olabildim.. çok enteresan bir şekilde kimseden gizlenmeden gökten gelip hoop kapalının üstüne konuyorlar, oradan da tellerden atlayıp kapalıya geliyorlar..
sanırım artık kimliklerini gizlemiyorlar.. ama garip bir şekilde de sivil kıyafetleriyle takılıyorlar.. anlamadım..

ve tabi ki malum maçta herkes gibi benim de en çok 65.dk ilgimi çekti..
takdir edersiniz ki hayatımda hiç o kadar çok çıplak adamı birarada görmemiştim.. ancak gördüğüm için de hiç mutlu değil, aksine biraz buruğum..
her genç kız gibi başında ben de oley binlerce adam aynı anda soyunuyor gibi saçma heyecanlara kapılmıştım taa ki hemen ardından inönü'de olduğumu hatırlayana kadar..
aşağıdaki görselde görünen minik et parçaları da aslında birer çıplak adam..
ama farkındaysanız üstünde durup fotoğrafın daha netini bile çekmeye çalışmadım.. hatta o an o kadar üşüyordum ki acaba geri giymiceklerse bana verirler mi gibi hain ve sinsi planlar yaptım.
yani kızlar bu maçı kaçırdığınız için hiç üzülmeyin..
bence bu tarz uygulamalar manchester, barcelona, ac milan maçlarında da olursa işte o zaman şahane olur, dünya futbolu bir noktaya gelir.. bu konuda da uefa bazı düzenlemelere gidilebilirse çok sevinirim.. teşekkürrler..

maça gelince..
dediğim gibi son derece karaktersiz bir maçtı.. gol yoktu, kırmızı kart yok, hiç bir action yoktu..
en son galatasaraylı oyuncular yerden yere yuvarlanırken biz de sinirlenip çıktık..
zira bir ara sahada futbolcudan çok sağlık görevlisi vardı..

aslında şimdi düşünüyorum da öyle maçta konuşulucak çok bir şey yoktu.. itiş kakış ve kaçan goller üzerine kurulu bir derbiydi diyebilirim..
bi de quaresma'nın kramponlarını beğenmedim, fazla renkliydi..

neyse..

ve artık sıradaki maçım bjk-gs basket maçı..
biliyorsunuz futboluna gittiğim derbinin mutlaka basketine de giderim, prensiplerim herşeyden önce gelir :)

işte böyle sevgili okurlar..
kah güldük, kah ağladık, bir derbinin de sonuna geldik..

önemli not: gittiğim bütün derbilerde berabere kalmamızdan dolayı şans-skor korelasyonumu sorguluyorum..
önemli bulgulara ulaşabilirsem sizlerle de paylaşacağım..

best regards,
MyMujjjj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder