27 Kasım 2011 Pazar

tuvalette tüy dökenler..

sabah sabah çok mide bulandırıcı bir konuyla giricem ama gerçekten o kadar merak ediyorum ki..
mutlaka siz de dikkat etmişsinizdir, bar tuvaletlerinde klozet her zaman kıl-tüy içinde..
bu nasıl oluyor??
düşünüyorum düşünüyorum aklıma 2 şey geliyor.
1-tuvalette epilasyon yapıyor insanlar.. peki metodolojisi nedir? ağda? jilet? makina? o minicik tuvalette zor olmuyor mu?? bunu neden evlerinde yapmıyorlar da bar tuvaletine saklıyorlar?? fantazi mi yoksa??
2-bazı insanlar işerken tüy döküyor.. eğer öyleyse bu çok inanılmaz bir şey bence.. lazer epilasyonun kökünü kurutabilecek bir hastalık..

ben de yıllardır tuvalet kullanıyorum ama evimdeki tuvalette hiç bir zaman kıl-tüy görmedim..
nolur biri açıklasın, o kadar merak ediyorum ki..

2 yorum:

  1. saçtır abi?
    değil mi yoksa?

    YanıtlaSil
  2. Walla bence pek sac gibi değil eğer tuvalette saclarının uçlarından kırıklarını almiolarsa..

    YanıtlaSil