5 Kasım 2011 Cumartesi

TFF'ye mektubum var..

to whom it may concern..

Sevgili Türkiye Futbol Federasyonu,
sağduyulu bir vatandaş olarak sizleri toplumsal bir yarayla ilgili uyarmak istiyorum..
yaptığım bazı gizli fokus gruplar sonucunda türkiye'de, özellikle batı bölgelerde, futbol sporunun öldüğünü üzülerek görmüş bulunuyorum.
gençlerimiz, gencecik nesillerimiz antin kuntin sporların peşinde..
yok superbowl'muş, yok extreme sporlarmış..

ikinci bir üzücü data ise; sorduğum 100 kişiden 90'ı halasaha oynamıyor.. hadi düzenli bir grubu olmasını geçtim, yani mesela böyle yürürken diyelim ki ayağına top geldi naparsın dediğimde yanından geçerim cevapları havalarda uçuşuyor..

federasyonunuzun bu mevzuyu bir sosyal sorumluluk projesi haline getirip değerlendirmesini rica ediyorum..

mesela kardelenler gibi küçük kramponlar diye bir proje neden olmasın!!

hatta belki turkcell'e kıllık olsun diye projemize vodafone sponsor olur..
sponsorluk kapsamında okullara halı sahalar inşa edilir, beden derslerinde erkek çocuklarının futbol oynaması zorunlu edilir vs vs.. büyür de kocaman bir proje olur..

küçük kramponlar-baba beni halısahaya gönder!!
(anne de olabilir-aman oğlum futbol oynasın, bir dediği iki olmasın diye o erkek anneleri kesin atlar.)

konuyla ilgili dönüşünüzü bekliyorum..

yors sinsiyırlı,
MyMujjjj

1 yorum:

  1. son zamanlarda duyduğum en sağduyulu proje. bence tüm kurum ve kuruluşlar, erkek cinsinin devamı için bu duyarlı çağrıya icabet etmeliler.

    sağlıklı erkekler için, sağlıklı bir nesil için:
    küçük kramponlar

    YanıtlaSil