14 Kasım 2011 Pazartesi

çağan ırmak olmasa bunlar da olmicaktı..

çağan ırmak'a karşı aşırı doluyum..
sürekli bir ağlak mod, sürekli ağlatmak için kasılan filmler, yavaş çekimler, ağlak müzikler falan..
dostum senin derdin nedir??
sence türkiye yeteri kadar mutsuz bir ülke değil mi?? daha ne istiosun insanlardan..
babam ve oğlum'u yaptın, hiç ağlamadım-aksine insanların duygularını sömürmeye çalıştığın için çok kızdım.. o kadro da olmasa bok iş yapardı o film çok afedersin.. resmen salon kadını çizgimden çıkardın beni..
sonra asıl gelelim o ıssız adam'a..
o nasıl kötü bir film yaa??
ve o filmden sonra gaza gelen yurdum erkeğine ne demeli??
herifler sana yüz vermio ya da direk vermio diye bizden niye soğutuyosun??
cool olucam diye gay'leşen yeni nesilden sen sorumlusun!!
böyle içi dolu görünen ama incir çekirdeğini doldurmayacak büyük büyük laflar etmeler bişey bişey..
çok sıkıcısın, çok iticisin..
senin yüzünden kendini ıssız adam sanan bir düzine moron türedi, çek o pis ellerini türk gencinden..

sonraaaa senin yüzünden türeyen bir incir reçeli var ki evlere şenlik..
ıssız adam mı daha kötü, o mu karar veremiyorum..
ikisi de istiklal'de geçen ağlak türk aşk hikayesi.. sadece roller biraz farklı..

yeterrrrr!!

komedi yapın artık..
biz hollywood'un romantik komedileriyle çok mutluyuz ve sizin sığ hayallerinize hiçç ihtiyacımız yok..

eminim ne hiç bir kız ıssız adam'dan sonra erkeklere karşı bilinçlendi, ne de bir erkek incir reçeli'nden sonra kızlara kadar duyarlılaştı..
o zaman bu çabaya da gerek yok değil mi??

neyse..

who's next!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder