6 Kasım 2011 Pazar

U-A Dev Adam!!

evetttt bu akşam da bjk-fb basket maçına gittim..
hemen parantez açıyorum: kızlar hayatta deron williams diye bir şey var, ölmeden dünya gözüyle en önden bir görün derim ;)
erkekler futbol maçındaki manyaklaşmayı baskette de yaşıyorlar.. hastasıyım bu istikrarlarının..
bir kere dikkatleri hiç dağımıyor.
aslı'yla da konuştuk, mesela bizim moralimiz bozuksa falan alışverişe bile gittiğimizde öyle süper konsantre falan olamıyoruz ama bu adamların hayatları yıkılsa stada girdikleri an kopuyorlar, gözleri dönüyor.. off yine çok özendim hatta Aslı'yla birlikte çok özendik..
haa bir de bayanlar unutmadan!
kızkıza maça gittiğiniz süper saygı/itibar görüyorsunuz ve 3 saniye içinde hoooop en öndesiniz, bayanlara yol verin, bayanlara yol verin lan..
bir de her lafın sonunda aq diyorlar, o biraz rahatsız edici ama bir taraftan da çok komik..
bayanlara yol verin aq!!
ruh hastaları yemin ediyorum ya hahahaha :)
yazarken kendim bile gülüyorum hallerini düşündükçe aq!! :P

neyse bu basketbol tecrübemizde de tabiki örümcek adamlar vardı..
aşağıda bir resmini gönderiyorum, adam incecik bir demirin üstünde hiç bir yere tutunmadan duruyor..
belden aşağısı tribünlere dönükken, belden yukarısı ise sahaya dönük.. adam bir anatomi harikası..
baykuşun belden döneni diyebiliriz..
bkz. görsel no1:
resimde bize arkası dönük tek insan!!
bu arada akıllı beni bulmaz mottomla yine bir deli dibimizdeydi..
iddia ediyorum dünyanın en heyecanlı ve en komik ergeniyle tanıştık.
sürekli oyuncularla birebir temasta, ama bir tek o temasta, zira onu kaale alan kimse yok, bizden başka..
sürekli durum şu şekilde:
engiiiiiinnnnn ben senin aq
ömeeeeeerrrr o.ç.
sonra bizim tribün sessiz kalınca yan tribünlere sarmaya başladı.
bkz. görsel no2:
farkındaysanız arkasındaki herkes maça konsantre, bir tek bizim ergen yan tribüne salça oluyor..

neyse biz tabiki olaya oldukça kızsal yaklaştık hemen anlatıyorum:
*kaya peker'e nayklarından dolayı 10 puan veriyoruz. nayklarının hastasıyız kaya!!
bkz.görsel no3

veeee bir serüvenin daha sonundayızz..

darısı bjk-gs maçına..

son olarak maçtan bir kare ;)

sizleri öpüyorum..
hastasınız bana, unutmayın!!

1 yorum: