14 Kasım 2011 Pazartesi

kızsal bazı şarkılar..

gece hayatı gözlemlerim tüm hızıyla sürüyor..
beni iyi tanıyanlarınız bilir, vik vik kız modunda hiç olmadım, bir gün olursam da beni tokatlayın..
maksadım siz de olmayın diye bazı ipuçlarını sizlerle paylaşmak..

son gözlemim, bazı kızsal şarkılar var ki her ne zaman çalınsa etraftaki kızlar kukuriku hohihohi gibi garip sabuk sesler çıkarıyor ve ciyak ciyak dansa başlıyorlar..
off çok itici ve sıkıcısınız söyliyim..

işte o şarkılardan en önemli iki tanesi:
*steve miller band-serenade
*cyndi lauper-girls just wanna have fun
hele ki sonuncuda off nasıl kopuyosunuz belli diil..
gören de sanır ki her hafta ibiza senin, hvar benim partylerde coşuyosunuz..
hadi ben kopsam neyse de size noluyo :p

anlıyorum, bu şarkıları seviyor olabilirsiniz, o zaman çözüm nedir??
bunları ipod'umuzda muhafaza etmek ve kendimizle ya da en az kendimiz kadar sıkıcı arkadaşlarımızla biraraya geldiğimizde evde-umama kapalı alanlarda dinlemektir..

bu bilgiler ışığında gece kulüplerindeki şarkı-coşku korelasyonumuzu gözden geçirmemiz karı milleti olarak reputasyonumuz açısından çok faydalı olacaktır..

ilginize ve yardımlarınıza şimdiden teşekkürler..

önemli not: ben olmasam yanmıştınız, şu an kafada tül, ooooo gööörrrlzz cast vana hev faaaan diye diye kopuyordunuz.. iyiki varım allahım, amin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder