24 Kasım 2011 Perşembe

taşıyıcı erkekler

hayatta 2 çeşit erkeğe çok ama çok üzülüyorum, adeta içim kan ağlıyor..

1-mağaza kapılarında içeride alışveriş yapan sevgilisini/karısını bekleyen erkek: sizin için çok üzülüyorum beyler.. çok acınası görünüyorsunuz.. hatta öyle ki bazen gelip yanınızda durasım geliyor çünkü gerçekten şaka yapmıyorum çok üzücü duruyorsunuz..
ve eminim adamlar da bu sırada sıkıntıdan çatlıyordur..
o size ben akşam playstation oynicam ama sen de mutlaka yanımda dur dese hoşunuza gider mi??
gitmez!!
o zaman siz de yapmayın..
sizin yüzünüzden erkeklere saygımı kaybedicem..
(hmm var mıydı acaba??)

2-barda, sokakta sevgilisinin/karısının çantasını taşıyan erkek: hayatta daha kötü bir erkek görüntüsü olabilir mi bilmiyorum.. en çok da bir kız erkek arkadaşına neden bunu yapar, yanında böyle biriyle gezmek ister bunu anlayamıyorum..
bayanlar, bunun yerine çantaya atılan askılar var, çok pratik, hop diye bir yere takıyorsunuz, altına da çanta asıyorsunuz.. böylece yanınızda kocaman bir adam taşımak zorunda da kalmıyorsunuz..
gerçekten bunları deneyin bence..
çok da ucuz.. 3-5 liraya bulursunuz!!
yoksa yani çantayı asmak için bir adamla birlikte olmak biraz fazla maliyetli değil mi sizce de??

çok üzülüyorum çok..
ve bunları ırk olarak nasıl aşıcaz hiç bilmiyorum.. ama üzerinde çalışıyorum..

ve beyler,
en çok da size bunları yapan kadınları hala nasıl terketmiyorsunuz onu da hiç anlamıyorum..
ya da işin sırrı mı bu mu acaba??
hmm??

1 yorum:

  1. ben hıc uzulmuyorum cunku o durumda olamayan insanlar var desem :)(bi arkadaş) heralde bu duruma hüngür hüngür aglarsın:)))

    YanıtlaSil